10 lip 2011

zwroty

Kolejna galeria upadła (przepraszam: przenosi się w inne nie wiadomo jakie jeszcze miejsce) co właściwie nie powinno mnie dziwić. Ostatni list jaki od nich dostałem (sprzed ponad roku) zapewniał o chęci współpracy i że "wszystkie eksperymenty, które przyjdą Ci do głowy chętnie zobaczymy". Eksperymenty? ... Współpracowaliśmy szmat czasu, w sumie wiele im zawdzięczam, było kilka fajnych wstaw. Ale "eksperymenty" i "zobaczymy"? Jednak nie, ostatni list to była uprzejma prośba o zabranie swoich prac z powody przeprowadzki. Właściwie nie miałem pojęcia co mogę tam znaleźć. Tyle lat. Konfrontacja z czymś takim może być naprawdę przykra. Nie zapomnę, kiedy zobaczyłem pewnego dnia swoje bardzo dawne prace na wystawie jakiejś "desy" obok innych XIX i XX wiecznych staroci. Tym razem to była miła niespodzianka... do znalezienia niedługo na stronach catalogue  oczywiście:)



3 komentarze:

  1. Ekstra! Macha chwan świetnie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki, zaprzeczał nie będę, ale chadamari brak mu. Młody i głupi byłem:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Będąc artystą jesteś w drodze. Nie warto się ogladać :)

    OdpowiedzUsuń